LISTA KONTROLNA DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO – REPUTACJA TWOJEJ FIRMY ZALEŻY OD TEJ OSOBY
Wyobraź sobie, że turysta po długiej podróży wchodzi do mieszkania, które wynajmujesz. Wnosi swoją torbę, rzeczy osobiste i reklamówkę z produktami spożywczymi. Kładzie je na stole i robi sobie kawę. Postanawia wreszcie włożyć je do lodówki. Otwiera ją, a tam…
ZEPSUTE JEDZENIE POPRZEDNICH GOŚCI!
Niektórzy ludzie przymkną na to oko, wyrzucą, przemyją lodówkę i po sprawie. Pozostali mogą się nawet pokusić o wystawienie negatywnej opinii w serwisie, w którym rezerwowali apartament. Niesmak pozostanie w obu przypadkach!
Pierwsze wrażenie apartamentu jest kluczowe. W ogromnym aspekcie wpływa na nie czystość mieszkania. Zależy od tego ocena, jaką wystawi klient. Można się więc pokusić o stwierdzenie, że Twoja reputacja i sprzedaż zależy w dużej mierze od pracownika firmy sprzątającej.
Zdarzyło mi się kiedyś, że w wyniku nieuwagi przekazałam takiej firmie o jedno prześcieradło za mało. Pani, która porządkowała, nie zadzwoniła do mnie, że wystąpił taki problem i zostawiła nieubrany materac.
Kiedyś też z natłoku pracy zapomniałam zapytać, czy pracownik firmy sprzątającej zostawił w mieszkaniu papier toaletowy i worki na śmieci. Niestety nie zrobił tego i otrzymałam od niezadowolonego klienta telefon o tej niedogodności. Miałam więc dodatkową wycieczkę wieczorną na drugi koniec miasta.
Zapraszam do zakupu takiej checklisty tutaj: